3år tillsammans, du är verkligen underbar ♥




Tre år tillsammans, tre utav dom bästa i mitt liv! Tillsammans med dig klarar jag allt. Du var mitt ljus när allting var som värst. Du var den jag ville vara med och den jag fick vara med. Vi har hjälpt varandra genom dessa år i vått och torrt. Vi bråkar som vilket som helst par gör. Jag älskar dig med hela mitt hjärta och du är det bästa som finns. Att få vara med dig är underbart. Du har fått mig att upptäcka vad kärlek är. Min första riktiga kärlek. Jag hoppas verkligen ni som läser detta inte misstolkar det, för jag älskar mina vänner också, men kanske inte på samma sätt! Och I know, hur mycket jag har tofflat. Det är jag ledsen för brudar! Men i vilket fall som helst, älskar jag dig Richard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0