Veterinärbesiktning // 1200:- //

Hej! Eller kanske godmorgon för er som sover länge! Har varit i stallet fram tills nu, åkte dit vid sju imorse. Det var mycket som skulle fixas. Och ikväll blir det personal möte. Ska få åka mamiis sprilans nya golf till jobbet, det är schysst. Men jag ska komma till saken, Lurken (min häst) gick egenom besiktningen! Så i månads skiftet är han min.. Överlycklig, plus att jag rett ut lite bråk på sistonde, känns som det är jag som är väldigt omogen och väldigt långsint. Förlåt för det brudar! Förlåt för allt all of you. Kan erkänna att jag är väldigt omogen och blir väldigt arg lätt, men det är sån ja är. Och det kan va både positivt och negativt och i dom här fallen den sista.. Men men allt är löst och livet lever vidare.

Här är min ögonsten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0