Äntligen // I`m back // Wohoh

Hej! Ser att blogg.se har hunnit förnya sin hemsida. Riktigt fräsch nu ifall ni frågar mig tog ett tag att förstå sig på allting först, men nu är jag tillbaka.. På måndag är de skolstart igen, och man kan väl inte säga att ja längtar tillbaka men jag längtar ifrån jobbet om man säger så.. Om ni förstår? Mitt sommarlov har varit helt okej, jag har jobbat för de mesta. Men pengarna kommer jag ju få nu, så i slut ändan är det väl värt det?
 
Bildbomb från sommaren..
 
 
Hann med en utgång när Rita fyllde 18, grattis igen älskling!
 
 
Lite hemma fest & va även iväg på Jerry Williams & även på Jennifer & Sabinas fest i Kanickebo (stavning)
 
 
 
Min fina syster tog student i juni, grattis! ♥
 

Varit barnvakt en hel del till favorit tjejen! ♥
 
 
Drog iväg till Uddevalla VM med grabbarna, det va helt okej.. Lite tråkigt väder till och från. Och vi var inte direkt beredda på det så vi köpte paraplyer i sista sekund..
 
 
 
Mycket av min tid som jag inte tillbringat på jobbet är hos min lilla Stjärna, världens finaste kompis! ♥
 
 
Och eftersom vi har flyttat och kan ha katten utomhus om dagarna kan vi ha kvar vårt lilla vilddjur. Han har även blivit som en annan misse, (rolig information va?) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0