Because I love getting stronger day after day

Ganska nöjd med veckans träning, känner kanske att jag har lite för mycket kondition och för lite vila, men just nu måste jag träna för att må bra och få rensa tankarna och tänka på annat, och därför blir det väldigt mycket just nu, men det är så grymt skönt efter varje pass. På måndag är det min femte vecka sen jag började med träningen igen, och det känns helt underbart att vara igång igen. Det kommer bli träning imorgon och på söndag också, så jag har nånting att sysselsätta mig med.
 
Måndag: Sextiominuterspass på crosstrainern, cykelpass sextiominuter + mage
Tisdag: Sextiominuterspass på crosstrainern, sextiominuterspass på cykeln + innebandy i sextiominuter
Onsdag: Innebandy, tid?
Torsdag: Nittiominuters cykelpass, innebandy i sextiominuter + stenhårdmage
Fredag: Ledigdag
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0