Kärlek är underbart // Godnatt

Hej! Tänkte skriva mitt sista inlägg här för idag. Vart bara ett pass till idag, vi struntade i gymmet och tog igen oss lite här hemma för att R börjar känna sig lite hängig och jag hängde på hem och belönade mig med inlagda räkor, det är som godis, jag bara älskar dig, det är som godis för mig! Har ni haft det bra ikväll? Har betalat räkningar också, och det är ju inte alls riktigt lika kul, men det måste ju göras, mailade även akademiska sjukhuset, blir irriterad på giriga företag som försöker blåsa en, ska betala fyra hundra spänn för uteblivit läkarbesök när man ringer och berättar att man är magsjuk, fast samma dag.. Det är inte direkt så att jag vet om dagen innan ifall jag kommer bli magsjuk eller inte.. Vi får se vad jag får för svar. Ska ta mig ett glas proviva nu och krypa in under mannen mins täcke och mysa innan sovdags! Men ska även kolla in rean på Cubus innan jag lägger ifrån mig datan! Ha en bra kväll/natt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0