Tid för att skriva av sig // Livet går vidare

Hej! Vart ska jag börja?.. Vet knappt själv. Men bloggen har legat nere ett bra tag för att jag inte orkat att skriva nånting, dels för att jag har haft så extremt mycket att göra och för att jag inte haft någon data att uppdatera ifrån..  Men hade en tanke på att börja igen, så vi får se hur det går. Jag kan göra en snabb uppdatering av hur mitt liv sett ut ifrån mitt senaste inlägg tills idag.
 
Jag har varit sjuk extremt mycket, till mesta dels förkylningar. Men det har äntligen släppt, peppar peppar. Jag har kommit igång och tränat, även gjort det i fyra veckor imorgon. Fem pass/vecka. Jag går i skolan och jobbar fortfarande extra på Rusta i Stenhagen. Har hästen kvar än så länge, men han kommer tyvärr att flytta tillbaka till sin gamla ägare i mitten av december (personliga själ). Så ser väl mitt enkla okomplicerade liv ut.. Eller?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0