Vila i frid // Jag älskar dig mamma

 
Ni ser rubriken, ni förstår nog vad som hänt. Min biologiska mamma har gått bort, hon somnade in i fredags. Jag var där och hälsade på två timmar innan, jag tror hon hörde vad vi sa innan hon lämnade denna orättvist sjuka jävla värld. Hon var svårt sjuk den senaste tiden. Och i fredags bara försvann hon. Hon lämnade våran värld. Men hon slipper all jävla orättvisa och den otrygga situationen hon levde i. Önskar jag kunde ha hjälpt henne, eller att hon hade blivit frisk. Men nu vart det inte så. Jag hoppas verkligen att du har det bra i himlen mamma, du förtjänar ett bättre liv än det du hade här nere på jorden. Jag älskar dig, och jag saknar dig. Vila i frid mamma!  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0