Ett päron till farsa firar jul

Hej. Hur är det med er? Har kollat på film precis, ett päron till farsa firar jul tror jag den heter, typiskt sån humor har Richard och jag. Min dag(igår) har varit så trög som den kan bli. Jag fick ledigt ifrån skolan, min mentor ringde och sa att jag inte behövde komma för att Rita va sjuk, eftersom de endast var jag och Rita som skulle ha lektioner idag, så fick jag ledigt. Så jag sov ut ordentligt sen drog jag iväg till stallet. Och idag var det Richards tur att laga mat, så det blev tacos. Riktigt gott. Det vart även en ledig dag ifrån träning, hade sån fruktansvärd träningvärk i kroppen så kände att jag behövde vila en dag. Så förhoppningsvis tar jag mig ner imorgon! Men dagen i sig har varit väldigt seg och jag har varit rastlös hela dagen, och blir lätt irriterad på små saker tyvärr. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0