If you never failed you will never succeed

Hej! Hur är det med det? Bukfulla och pigga? Eller kanske blir det tills imorgon? Jag mår as bra, åkte till stallet vid nio tiden i morse, och fixade och höll på till halv tolv då ringde min hovslagaren och sa att han inte kunde komma eftersom det var snöstorm så då var det bara att sätta sig i bilen och rulla hem. La mig på soffan och sov i två timmar, tills de var dags att åka tillbaka till stallet och släppa in alla vilddjur. Efter stallet drog jag iväg till gymmet och cyklade i sextiominuter i ett högt tempo, så just nu sitter jag nyduschad i soffan och längtar tills maten är klar! Svin hungrig! Ha en bra kväll! Förresten fick växelraseri på min bil, tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0