Just do it // Sliten brud

 
Hej! Shit va sliten jag är just nu. Sjukt trött i kroppen efter dom två senaste dagarnas träningspass. Igår (måndag) drog jag ett ordentligt cykel pass på sextiominuter och dom tio sista minutrarna körde jag intervaller, och jisses va jobbigt det var. Körde tio minuter på roddmaskinen, sen mage ofc.
 
Och idag försov jag mig.. Missade skolan helt, och drog en lång jävla sovmorgon istället. Åkte iväg till stallet och fixade allt som skulle, och sen kom hovlagaren och fixade mitt lilla hjärtas fötter, så nu är han fin igen. Fick mat av R när jag kom hem, korvstråganof och ris, underbart jävla gott. Mums. Sen vidare emot gymmet, sextiomuter innebandy och fyrtio minuter på cykeln sen tio minuter på skidmaskinen och sedan mage. Och nu ligger jag helt utslagen i sängen nyduschad och fräsch.
 
Och dom här två cykelpassen jag har gjort dom två senaste dagarna har varit tuffa och intensiva med sjukt högt tempo, därför jag är helt slut, men imorgon är det bara köra igen som vanligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0