Sovmorgon // Frukost // Tv

Hej! Jag och min älskade pojkvän tog det lugnt igår, en mysig hemma kväll med chips, dipp och film! Och det var riktigt mysigt! Vi körde hem Folke vid tolv tiden, åkte runt och sladdade lite sen åkte vi hem och fortsatte kolla på film, klockan tre stängde vi av tven och vi båda slocknade på en gång.
 
Har mest slappat idag, körde iväg R och D till deras mamma, och sen åkte jag hem och storstädade, och nu har jag precis käkat lite "frukost" sallad och te, ska snart åka och hämta Erika, sen ska vi till stallet och fixa det som ska fixas sen vidare emot gymmet!
 
Riktigt stolt över mig själv att jag till och med tränar på helgen, och jag vet att man ska vila också, men jag har haft en vilo dag den här veckan det räcker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0