Tro på dig själv // Godnatt

Hej, måste bara uppdatera er om att bloggen inte har varit största prioritet just nu, utan mitt liv och saker och ting som är viktigare. Men jag mår okej, och livet rullar fortfarande på. Har grymt svårt att sova, drömmer vidriga jävla mardrömmar men annars är det bra. Imorgon åker min bästis, (lurken) iväg till sin gamla ägare eftersom jag inte kan ha kvar honom, finns inga möjligheter till det, tyvärr. Tungt som fan men livet rullar vidare. Jag saknar mamma, fastän det känns konstigt att sakna någon man inte träffat så mycket i sitt tidigare liv förutom i slutet.. Men hon va/är min mamma som jag älskar otroligt mycket och jag minns bara det bra stunderna vi hade tillsammans. Tanken att aldrig få träffa henne mer är hemsk, att aldrig kunna förklara för henne att man försökt och försökt hjälpt till fastän man va så liten och inte riktigt kunde göra nånting suger. Ja ångrar saker ja sagt, och saker jag inte gjort. Ingenting går att ändra på nu, du är borta föralltid, men du kommer alltid leva i mitt hjärta. Jag hoppas att du har de bra mamma! Att ta farväl av dig va bland de jobbigaste jag varit med om. Men som sagt du kommer alltid finnas i mina tankar och även i mitt hjärta. Vila i frid mamma! Och ja detta va/är ett depp inlägg, men det får ni leva med. Godnatt

Kommentarer
Postat av: lovisa

måste bara säga att jag beundrar din styrka ida! Du klarar det här och du vet vart jag finns om det är något!

2013-01-04 @ 14:49:13
URL: http://lovisaeriksson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0