Don't you worry child // Godkväll

Hej! Har eran dag varit bra? Kom precis hemifrån gymmet. Dagen då: va hemma ifrån skolan, har haft fruktansvärt svårt för att sova sen i söndags på grund av omständigheterna, sovit i ca två-tre timmar per natt. Och imorse orkade jag verkligen inte ur sängen, och huvudet bankade skiten ur mig rent ut sagt. Så jag sov till elva, sen knallade jag upp ur sängen, fixade lite här hemma. Sen drog jag faktiskt iväg till gymmet, eftersom jag inte var hemma för att jag var "sjuk" så tränade jag ändå. Och jag körde ganska hårt, har så mycket i skallen så väldigt skönt att träna, nittiominuter på cykeln blev det. Drog iväg till stallet och fixade iordning allting, och hem och lagade mat tills R var hemma, och medans jag lagade mat slog jag in alla julklappar, (ja vet att jag är tidig). Sen drog vi tillsammans och spelade bandy i sextiominuter och sen ner till gymmet. Och nu ligger vi i sängen och kollar på lite motorcross "videosar". Ska snart sova. Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0